BRATISLAVSKÝ SAMOSPRÁVNY KRAJ

Sabinovská 16, 82005 Bratislava

Oddelenie verejného obstarávania a nákupu                                                             Reg. číslo:

Verejný obstarávateľ:SOŠ Ivánska cesta 21

Odborný-vecný gestor/žiadateľ:Oddelenie investičných činností

Kontaktná osoba žiadateľa:Meno: Ing. Vladislav Čapček, tel: 0911102860, e-mail: vladislav.capcek@region-bsk.skza BSK, za obstarávateľa: :  Beáta Hulmanová –vedúca prevádzky, mobil: 0905468817, mail : hulmanova@sostar.sk

 

 

Požiadavka na verejné obstarávanie

 

OSTATNÉ  ZÁKAZKY

podľa § 9 ods. 9

zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

Časť I.  –  ODBORNÝ GESTOR/ŽIADATEĽ

Oddelenie investičných činností

 

Číslo požiadavky podľa plánu VO:  Kliknutím zadáte text.

Názov zákazky:                                           

„SOŠ Ivanská cesta 21 – Oprava strechy nad internátom“

 

Odôvodnenie potreby zadávania zákazky: Ide o havarijný stav strešnej krytiny z asfaltových pásov na streche internátu SOŠ Ivanská cesta 21. Asfaltové pásy sú na väčšine plochy strechy popraskané, čo zapríčiňuje zatekanie  do interiéru internátu čím znehodnocujú majetok BSK.

 

 

Zdroj finančných prostriedkov:                   rozpočet BSK

 

Postup:                                                           prieskum trhu

                       

  1. Stručný opis:

 

Aplikácia nehorľavého samonosného monolitického povlaku na vodorovné a zvislé konštrukcie na plochu 222m2 v hrúbke 2mm vrátane aplikácie na príslušenstvo a priľahlé zariadenia strechy na SOŠ Ivanská cesta 21 (atikové plechy, odvetrávacie komínky, konštrukcie na tv antény a el. káble).

Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v prílohe 1.

 

  1. CPV – hlavný slovník, doplnkový slovník:

45261900-3 Opravy a údržba striech

 

  1. Celková predpokladaná hodnota bez DPH a množstvo (rozsah) zákazky:

Do 30 000,-€ za celý predmet zákazky

Odôvodnenie predpokladanej hodnoty zákazky a doklady na základe ktorých bola určená sú uvedené v prílohe 2.

 

  1. Rozdelenie predmetu zákazky na časti vrátane uvedenia predpokladaných hodnôt, množstiev, rozsahov jednotlivých časti:

Nepožaduje sa.

 

  1. Ponuka rozdelená na časti sa predkladá:

Na celý predmet zákazky.

 

  1. Druh zmluvy, ktorá má byť uzavretá a jej požadovaná dĺžka:

Objednávka.

Dĺžka trvania:

30 dní od podpísania objednávky

      

       Obchodné a zmluvné podmienky:

Sú nasledovné:Pri realizácii prác je potrebné postupovať v súlade s normami STN , technologickými postupmi predpísanými  jednotlivými výrobcami materiálov a podľa súpisu prác, ktorý je neoddeliteľnou časťou objednávky.

 

  1. Miesto plnenia:

Sídlo verejného obstarávateľa a iné (uvedie sa): SOŠ Ivanská cesta 21, Bratislava

 

  1. Obhliadka miesta plnenia (ak sa požaduje/odporúča, uviesť kontaktnú osobu a tel. číslo):

Požaduje sa.              Pani Hulmanová č.t. 0905468817

 

  1. Požadované doklady (osobné postavenie – § 26, finančné a ekonomické postavenie  § 27, technická alebo odborná spôsobilosť § 28 – 30 a ďalšie doklady):

       Požadujú sa a sú v prílohe.

 

  1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:

Najnižšia cena.

 

Relatívna váha a spôsob uplatnenia:

Najnižšia celková cena vrátane DPH.

 

  1. Návrh členov pracovného tímu (na prípravu prieskumu a na hodnotenie ponúk):

Čapček, Vojtko, Hija